محسن یگانه

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

 موندم از کجا شروع شد

که تو رو دوباره دیدم

هنوز از راه نرسیده ته قصه مون رسیدم 

یکی جز من تو دلت بود

واسه این بود برنگشتم

وقتی لبخندتو دیدم

حتی از خودم گذشتم

این فداکاری من رو دیگه جز من کی میدونه ؟

جز تویی که خوبیامو دیگه یادت نمیمونه ؟

شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی

ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی

وقتی محتاج تو بودم تو فداکاری نکردی

حال و روز منو دیدی ولی باز کاری نکردی

شونه خالی کردی از من

با هزار عذر و بهونه

درد و دل کردم دوباره

با در و دیوار خونه

این فداکاری من رو دیگه جز من کی میدونه ؟

جز تویی که خوبیامو دیگه یادت نمی مونه ؟

شاید اصلا دیگه یادت بره که مثل قدیم جون منی

ولی یادت نره خوشبختی الانتو مدیون منی

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مـریــم
ساعت16:09---16 آذر 1390

این روزهای دلخراشــــ

پر از صدای قِچ قِچ آرزوهــــــــا

زیر دندانهای آسیاب روزگــــــــــار

تکه تکه ، خرد می شونــــــــــــد

آهنگ روزهایـــــم

آغشته به تکرار همین خرده آرزوهاستـــــــــــ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк